Vakantie Dagboek ~ 35

Vrijdag 23 augustus
Vrijdag was het dan eindelijk zo ver. We vertrokken naar Cavtat. In het vliegtuig keek ik als eerste naar Temptation Island VIPS. Daarna keek ik naar To All the boys i’ve loved before. Eenmaal in Cavtat besloten we een stukje te gaan wandelen om de omgeving te verkennen. ’s Avonds gingen we nog even zwemmen.

Zaterdag 24 augustus
Zaterdag gingen we nog een stukje wandelen, de andere kant op dit keer. Toen kwamen we er achter dat alles in Cavtat te lopen valt. We liepen een stukje door het bos. ’s Middags gingen we naar een strandje verder op. Waar ik ben begonnen in Ik geef je de zon.

Zondag 25 augustus
Zondag deden we wat rustiger aan. We voelden ons allebei niet helemaal fit. Ik las wel weer wat verder. ’s Avonds besloten we naar de zonsondergang te gaan kijken en daar nog een stuk te lopen langs de kust.

Dinsdag 27 augustus
Dinsdag gingen we ’s ochtends op het dakterras liggen en daar gingen we ook lekker zwemmen. Daar las ik ook weer verder in Ik geef je de zon. Aan het begin van de avond besloten we te gaan parasailen. Dit was echt een ontzettend leuke ervaring. We hadden een goed moment uitgekozen, vlak voor zonsondergang.

Woensdag 28 augustus
Woensdag besloten we weer naar een strandje te gaan. Daar hebben we gezwommen en heb ik gelezen.

Vrijdag 29 augustus
Vrijdag gingen we naar Dubrovnik, dit deden we via een taxiboot. De boot ging langs verschillende eilanden en mooie plekken. In Dubrovnik was het helaas te warm om veel bezienswaardigheden te bezoeken. Maar we hebben daar wel besloten om nog een keer terug te gaan naar Dubrovnik als ik alle seizoenen van Game of Thrones heb gezien. Aan het eind van de middag gingen we nog even zwemmen op het dakterras.

Zaterdag 30 augustus
Zaterdag was het helaas alweer de laatste dag. We besloten om zaterdag te gaan jet-skiën. Daarna besloten we ook nog even te gaan zwemmen op het dakterras. Ook las ik zaterdag Ik geef je de zon uit. We sloten de vakantie af bij een heerlijk restaurantje, Dalmatino. Echt een aanrader als je in Cavtat bent.

Zondag 1 september
Zondag vlogen we alweer terug naar huis. We werden om 12 uur bij het hotel opgehaald en eenmaal op vliegveld, 15 minuten later, kwamen we erachter dat onze vlucht met 2 uur was vertraagd. Op het vliegveld begon ik in Vrouwe Middernacht. Uiteindelijk was de vlucht bijna 3 uur vertraagd. Eenmaal in het vliegtuig keek ik To all the boys i’ve loved before af. Daarna keek ik de film, Alles voor elkaar.